Juu elikkäs. Oltii yhen meijä luokkalaisen kanssa kahdestaan tekemässä suuntaus harjotusta ja vähä perseellehän se meni mutta kyl me jotai tajuttii ku kaks tyhmää päätä lyö yhteen :D Elikäs eka ajettii auto nosturille, sit ns peilit vanteisiin kiinni ja seurattiin näytön ohjeita. En ruvennu omaa autoo säätämään koska takaata ei saa camberia tai aurausta tms muutettua ja toukokuussa olin suuntaamassa auton yhessä autoliikkeessä vaikka nytten oli aurausta yms jotka olisi tarvinnut muuttaa, mutta en nähnyt sitä itse niin tärkeäksi. Yritettiin ainakin tajuta tosta koska ei koskaan mitään kokemusta miten suuntaus tehdään jne
 |
tässä vaiheessa auto on jo nosturilla ja peilit kiinni niikuin näkyy camberia on punasella ja auraus joten en olisi tarvinnut säätää |
 |
tässä toisessa kuvassa myös näkee että camberit yms pielessä jonkin verran |
 |
ja tässä erikseen edestä auraukset, camberi ja casterit |
 |
takakakselin camberit yms mutta takaata omasta autosta ei saa mitään säädettyä koska kiinteä/jäykkä taka-akseli |
 |
tässä kuvassa caster jo edessä sallituilla eli virheillä alueilla |
 |
kokonais kuvaa taas. Enemmän vihreetä kuin aiemmissa kuvissa mutta kulmat päin vtä |
 |
Tässä vielä paremmin kulmat yms. Vähän muuttus, mutta voi johtua ratin kääntelystä/ettei ratti ollut ihan suorassa |
 |
Arvoja. Camberit edessä punasella eli pitäisi korjata, samatan auraus, mutta casterit kunnossa ja takapään auraus ja oikean auraus. |
 |
tulostettii sit tommonen lappu missä näkee taas arvot. Pitää keväällä/talvella käydä liikkeessä varmaan suunnattaa taas. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti