torstai 29. lokakuuta 2015

Konepellin ja puskurin maalailua

JoViimeviikolla päätin tehdä oman auton konepellin kuntoon kun se oli ruosteinen, ruosteet pois, oikaisu kittausta aikapaljon koska maalit joutui ottamaan konepellin leveydeltä pois, alta paljastui lommoja samalla huomasin, että peltiä oli ennenkin kitattu joten maalien poiston jälkeen peltiin olisi jäänyt järkyttävä raja. Kun oli kitattu riittävästi vedin DuPontin happopohjan, happopohjan kuivuttua tumman hiomsvärin. Seuraavana päivänä hioin hiomavärin, vein kammioon auton, suojasin ja vedin pintavärin ja lakan. Nyt kelpaa katsella sitäkin taas. Tällä viikolla sain Skoda Octavian työnalle. Puskurissa alhaalla syviä naarmuja jotka kittasin, vedin spray hiomavärin ja häivyttämällä maalasin. Ensimmäinen kyseisen tyyppinen häivytys maalaus ja lakkaus joka onnistui myös kerralla! Värimassan ja lakan vedin Anest Iwata WS 400 ruiskulla johon tykästyin heti! Se toimivuus ja ulkonäkö! Ensi viikolla alkaakin työharjoittelu joten katsotaan tuleeko sieltä jotain tekstiä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti